- Home
- Klachtenprocedure
Klachtenprocedure
Ontevreden of een klacht?
We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing. Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.
Uw feedback is waardevol
Wilt u toch iets met ons bespreekbaar maken? Dan kunt u ook gebruik maken van ons klachtenformulier. Na ontvangst nemen wij zelf contact met u op om uw zorgen te bespreken en samen naar een passende oplossing te zoeken. We streven ernaar om elke feedback serieus te nemen en zo snel mogelijk te behandelen.
Ons zorgkantoor
Handelskade 72B
2288BG Rijswijk
Stuur een email
info@azalea-zorg.nl
Telefonisch bereikbaar
070 223 0223